my quotes

'life is like a puzzle need one another to make a complete picture that's why this life so perfect'

-Wikan-

'knowledge cannot replace friendship, I'd rather be an idiot than lose you'
-Patrick to Spongebob-

Rabu, 19 Desember 2007

OH MY GOD

TUHAN BANTU AKU UNTUK MELUPAKAN SESEORANG,
KARENA AKU TAHU KALAU AKU SUKA PADANYA
TAPI BILA DENGAN ITU AKU TERPURUK DAN JATUH HINGGA ORANG YANG LEBIH KUCINTAI KECEWA PADAKU ,


AKU TIDAK SANGGUP MENATANYA
AKU INGIN BERDOA DAN KEMBALI KAPADAMU
BILA SUATU HARI NANTI KUTEMUKAN JALANKU,
AKU INGIN ENGKAULAH ORANG PERTAMA YANG KUBERITAHU.

AKU AKAN MENYERAHKAN SEGALANYA KE DALAM TANGANMU
AKU BERSEDIA MENJADI APAPUN ITU YANG TERPENTING AKU DEKAT DENGANMU

KARENA MEMANG TANPAMU AKU BUKAN SIAPA-SIAPA
AKUPUN PERNAH BERJANJI PADA SESEORANG
ENGKAU AKAN MENYADARKANKU WALAUPUN SESAKIT APA YANG AKAN KURASAKAN NANTI



TUHAN TERNYATA ENGKAU MEMBUKA KEPADAKU DAN ENGKAU MELAKUKANNYA SEKARANG
AKU ........

INGIN KEMBALI.
AKU INGIN BERSAMAMU
AKU RINDU PADAMU
DAN
AKU SAYANG PADAMU


KUMOHON TUHAN, TERIMA AKU KEMBALI BERSAMAMU.



AMIN.








THIS TIME I PRAY FOR MY SELF
THIS TIME I PRAY FOR ALL SINS THAT I ‘VE EVER MADE
THIS TIME I PRAY FOR MY HEART
THIS TIME I PRAY FOR ALL THE GOODNESS THINGS THAT LOST FROM MY OWN



THIS TIME I PRAY.


GOD EVERYTHINGS YOU’VE GIVEN TO ME
I WANT TO SAY MY GRATITUDE

GOD EVERYTHINGS THAT I’VE MADE AND IT’S MADE YOU DISAPPOINTED WITH ME
I WANT TO ASK YOUR APOLGYZE

GOD EVERYTHINGS YOU’VE FORRBIDEN FOR ME
I WANT TO NOT DO THAT

GOD ……….

I WANT TO SAY I MISS YOU SO MUCH

GOD…….

I WANT TO ASK YOU TO ACCEPT ME AGAIN IN YOUR HEART


MY HEART FEEL HURT
I DID UNFORGIVABLE THINGS

I FORGET YOU
I NEVER PRAYED FOR YOU
I DIDN’T REMEMBER YOU


NOW, I KNOW

I CAN’T SAY THAT AGAIN
MY HEART EMPTY WITHOUT YOU
MY BODY WEAK LOST YOU
MY HAND NEVER OPEN IF YOU’RE NOT HERE


I WONDER IF I WANT TO COME BACK
I WANT TO GO FORWARD WITH YOU
I DON’T WANT TO LOST YOU AGAIN

I DON’T WANT TO MESS UP
I WANT YOUR PALACE IN MY HEART
I WANT TO BUILD MY HEART BE BETTER

I WANT …..I WANT ……I WANT.
YOU.

ONLY YOU.
JUST YOU.

Tidak ada komentar: