my quotes

'life is like a puzzle need one another to make a complete picture that's why this life so perfect'

-Wikan-

'knowledge cannot replace friendship, I'd rather be an idiot than lose you'
-Patrick to Spongebob-

Minggu, 06 Juni 2010

THIS ALL POST BELONG TO YOU althoughyoudidn'tknowit

Hai! long time no see, long time no chat at least I write this to you, although my grammar isn't good but I want always write on you again, because such a very very long time I am not opening this site.
perjuangan maret ku akhirnya berjalan tak terduga, sesuai yang tertulis di facebook. Aku akhirnya masuk kehutanan ugm dan aku sekarang libur panjang. Yang terjadi padanya, dia sudah jatuh cinta pada orang lain yang lebih muda dariku. Dan sekarang that you know, I'm single and very happy seberapapun aku berteriak di kamar mandi waktu itu seperti:

I don't know exactly I love him or not
but after he had fallen in love with the other girl
there's no feeling jealousy in me
there's no feeling I want to kill that girl
there's no feeling I want he done with her
there's no feeling I give up to reach something
and I didn't cry that time
but now my heart feel tired
after I see someone , call him R**N and we met at ALSA UGM
and he didn't respond me
he didn't remember my name
he didn't realize I was sitting beside him
and it flew away again (my love)
he belong to someone else too

ya cerita ini berakhir dengan cepat setelah aku diliatin cowok di foodcourt ugm dan gw malu maluin banget waktu aku kehilangan kunci motor eh gak taunya pak parkirnya yang bawa tuh kunci. Syukurlah.
sekian cerita cintaku yang gak menarik blas...
beratku udah 62 dan nih pipi tembem banget plus nih badan berisi sekali...GEMUK
setelah itu aku mau nulis gini

after this all I want to give up to look for a man
after this all I let the hand of GOD working
after this all I will study hard to get the best score again
after this all I want recover myself
after this all I always have a plan
after this all I want to write every story in my life
even I'm not forget my love
I still love him although he never never realize it
I still want a love come to me
I am not looking for but I am loving a man
that's it

yap......skarang aku mau yang terbaik buat semua orang terutama keluargaku yang menjaga dan menasehati ku setiap waktu sampek aku disuruh nulis tentang demokrasi oleh bapakku untu bisa dapet beasiswa ke luar negri, tapi sayangnya karanganku gak nyambung dengan demokrasi ya udah, apalagi pake bahasa inggris....tau kan sejak aku gak belajar inggris lagi semua inggriku kacau balau kemarin aja ijazah smaku cuma dapet 8 dan TOEFL ku cuma dapet 433 padahal target ke luar negri 580, nah lo modyar sudah

long as you know, I wrote on this blog are mostly to one man who did not care anymore!!!!!!!

Tidak ada komentar: